Monday 22 February 2016

Salam perkenalan...

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

Salam perkenalan...
Hye rakan-rakan blogger... sebelum nak berblog nie saya kenalkan diri saya la ekk. Nama diberi Khairull Amrey Bin Abu Seman hehe.. Kerja sebagai seorang jurutera elektrik di salah sebuah agensi teknikal kerajaan dan berkelulusan Master of Electrical Engineering (Power), UTM Skudai. Hidup sederhana dan punyai prinsip sendiri dalam perjalanan kehidupan yang sementara ini.

Objektif Blog..
Dalam blog ini saya akan membantu anda dalam berkongsi dan memberi beberapa tip-tips sebagai pengguna elektrik yang bijak. Bijak bermaksud anda mendapat keuntungan/manafaat di atas setiap tindakan anda. Antara objektif yang saya akan utarakan adalah:

1. Tip-tips penJIMATan elektrik
2. PeMILIHan Barang Elektrik
3. BAHAYA dalam pengunaan elektrik
4. KeSEDARan dalam penggunaan elektrik
5. PENIPUan dalam penggunaan elektrik dan sewaktu denganya

Perkongsian...
Mungkin anda boleh menbantu rakan-rakan blogger yang lain dalam memberi tips-tips yang menarik kepada mereka. Jika ada sebarang pertanyaan atau perkongsian mahupun penambahbaikkan jangan segan silu boleh hubungi saya memalui email. amrey2442@gmail.com






No comments:

Post a Comment